Han  lever

Kent for life /JESUS /Den rena kärleken /Han går aldrig förbi dig

Av Anji - 2023-10-31 13:57

  

Text: Du världens ljus som steg ner i vårt mörker så att jag kunde se skönhet som väckte mitt hjärtas beundran hopp om ett liv nära dig Jag kommer för att tillbe böja mig inför dig

 

Bekänner dig som herre i mitt liv Du är alltid genomärlig alltid genom värdig alltid genom underbar för mig Gud av tid genom allt är du värdig äran i himlen är din Ödmjukt kom du ner till jorden du skapat Blev fattigt för kärlekens skull

 

Jag kommer för att tillbe böja mig inför dig Bekänner dig som herre i mitt liv Du är alltid genomärlig alltid genom värdig alltid genom underbar för mig Jag kommer aldrig att förstå den smärtan som du genomled

 

Ditt kors blev räddningen för mig när du bar all min synd i dig Jag kommer för att tillbe böja mig inför dig Bekänner dig som herre i mitt liv Du är alltid genomärlig alltid genom värdig alltid genom underbar för mig

 

 

   

 

   

 

 

Han går aldrig förbi dig.  

 

 

 

/Anji

 

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards