Han  lever

Jesus dog för världen. Han uppstod för oss alla

Av Anji - 2023-12-17 00:41



   

   

Ps 51:13Förkasta mig inte från ditt ansikte och ta inte din helige Ande ifrån mig.

 

Ps 102:20för han blickar ner från sin heliga höjd, Herren ser ner från himlen till jorden
Ps 103:1Av David. Lova Herren, min själ! Hela mitt inre, prisa hans heliga namn!

Jes 8:13Håll Herren Sebaot helig. Låt honom vara den ni fruktar och bävar för.

 

Dan 7:18Men den Högstes heliga ska ta emot riket och behålla det för evigt, ja, i evigheters evighet.”

 

Matt 3:11Jag döper er i vatten till omvändelse. Men den som kommer efter mig är starkare än jag, och jag är inte ens värdig att ta av honom sandalerna. Han ska döpa er i den helige Ande och eld.

 

Matt 27:53

Efter hans uppståndelse kom de ut ur gravarna och gick in i den heliga staden och visade sig för många.

 

 

Matt 28:19

Gå därför ut och gör alla folk till lärjungar! Döp dem i Faderns och Sonens och den helige Andes namn

     

            

  

JESUS dog för ALLA Människor!  Han uppstod också för oss ALLA.



/Anji




 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards